FAQ
Otázky a odpovede
Môžem prísť do vášho obchodu alebo máte show-room?
Náš sklad a show-room sídli v Prahe. Na slovensku nieje možné navštíviť nás osobne.
Koľko stojí doprava a je cena rovnaká po celej Slovenskej republike?
Našou prepravnou firmou je GLS a sadzby dopravy sú podľa ich cenníka, aktuálne je to 5 € bez DPH. Pri nákupe tovaru nad 250 EUR je doprava zadarmo po celej Slovenskej republike.
Za ako dlho po objednaní mi tovar priveziete?
Od potvrdenia Vašej objednávky bude tovar doručený do 2 pracovných dní.
Je možné doručiť tovar mimo Slovenska?
ÁNO. Tovar je možné doručiť aj mimo Slovenska.
Je možné zmeniť už odoslanú objednávku? Bude mi účtovaný nejaký storno poplatok?
Zmena objednávky je možná e-mailom či telefonicky, až do chvíle, než dôjde k odovzdaniu tovaru na distribúciu
Mal/a by som záujem o vaše produkty, ale niesom si istý/á či by mi vyhovovali.
Vzorky poskytujeme zdarma. Stačí keď nám napíšete na náš email : info@krabickynajedlo.sk , a vzorky vám ešte v ten deň odošleme.
Prišel mi poškodený alebo nekompletný balík, ako mám postupovať?
V prípade, že vám pride poškodený tovar, balík neposielajte naspäť na vlastné náklady. Zavolajte na naše tel. číslo a reklamáciu vyriešíme okamžite.